Show simple item record

dc.contributor.authorNúñez Tudela, Clàudia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-22T16:05:53Z
dc.date.available2021-02-22T16:05:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/264
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019 - 2020ca
dc.description.abstractEl present treball analitza les estratègies de promoció a les xarxes socials de les sèries Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) i quin paper juga la narrativa transmèdia en les seves estratègies de màrqueting. Aquest estudi aprofundeix en la literatura existent sobre la promoció de peces de ficció i pretén observar si existeix una estratègia comuna de promoció de sèries de plataformes OTT en l’era digital. Seguint una metodologia d’anàlisi de continguts extrets de les xarxes socials oficials de les sèries, el present estudi determina que no existeix un patró de promoció a les xarxes socials, sinó estratègies pròpies de cada plataforma, i que la narrativa transmèdia ha esdevingut una eina de màrqueting efectiva per a augmentar l’engagement de l’audiència.ca
dc.format.extent105 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherMàrqueting, xarxes socials, transmèdiaca
dc.titleAnàlisi de les estratègies a les xarxes socials de Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMartori Muntsant, Aida


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint