Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAbril Gil, Maria
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-07-12T13:10:20Z
dc.date.available2024-07-12T13:10:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2624
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest estudi investiga com la formació en màrqueting influeix en la percepció ètica, comparant estudiants de màrqueting amb estudiants sense formació en aquest àmbit. A través de quatre escenaris hipotètics i un qüestionari dissenyat per explorar sis dimensions ètiques específiques, es busca comprendre les diferències en la percepció ètica entre ambdós grups. L'anàlisi estadístic de les dades recopilades proporcionarà una visió detallada de l'impacte de la formació en màrqueting en l'ètica professional i la presa de decisions comercials.ca
dc.format.extent39 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherProfessionals del marketing, ética en el marketing, dimensions de la éticaca
dc.titleToma de decisiones éticas de los profesionales del marketing en comparación a los demásca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPinel Cabello, Fran


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir