Toma de decisiones éticas de los profesionales del marketing en comparación a los demás
Visualitza/Obre
Autor/a
Abril Gil, Maria
Data de publicació
2024Resum
Aquest estudi investiga com la formació en màrqueting influeix en la percepció ètica,
comparant estudiants de màrqueting amb estudiants sense formació en aquest àmbit. A
través de quatre escenaris hipotètics i un qüestionari dissenyat per explorar sis dimensions
ètiques específiques, es busca comprendre les diferències en la percepció ètica entre
ambdós grups. L'anàlisi estadístic de les dades recopilades proporcionarà una visió
detallada de l'impacte de la formació en màrqueting en l'ètica professional i la presa de
decisions comercials.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/