Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFernández Tolós, Cristina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-22T15:47:59Z
dc.date.available2021-02-22T15:47:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/261
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2019 - 2020ca
dc.description.abstractEl projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es desplaçaran a veure als possibles clients i els assessoraran sense compromís, analitzaran la situació, crearan una estratègia a mida i veuran com es poden gestionar les xarxes socials per generar un major compromís i per descomptat augmentar les vendes. L’empresa comptarà amb valors que no es troben a altres agències de màrqueting digital com una bona relació qualitat-preu, la transparència, la personalització del tracte amb el client i l’especialització servint per captar i fidelitzar clients. Hi ha estudis que afirmen que existeixen més de 3.600 milions de persones amb accés a internet per tant és una molt bona opció a aprofitar per esprémer el negoci el màxim possible.ca
dc.format.extent150 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherAgència, màrqueting digital, modaca
dc.titleCreació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar!ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBuil Fabregà, Màrian


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir