dc.contributor.author | Fernández Tolós, Cristina | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T15:47:59Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T15:47:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/261 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2019 - 2020 | ca |
dc.description.abstract | El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort
Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting
digital. Aquests es desplaçaran a veure als possibles clients i els assessoraran sense
compromís, analitzaran la situació, crearan una estratègia a mida i veuran com es poden
gestionar les xarxes socials per generar un major compromís i per descomptat augmentar
les vendes. L’empresa comptarà amb valors que no es troben a altres agències de
màrqueting digital com una bona relació qualitat-preu, la transparència, la personalització
del tracte amb el client i l’especialització servint per captar i fidelitzar clients.
Hi ha estudis que afirmen que existeixen més de 3.600 milions de persones amb accés a
internet per tant és una molt bona opció a aprofitar per esprémer el negoci el màxim
possible. | ca |
dc.format.extent | 150 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
dc.subject.other | Agència, màrqueting digital, moda | ca |
dc.title | Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar! | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Buil Fabregà, Màrian | |