Show simple item record

dc.contributor.authorFernández Pérez, María
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-10-26T08:01:31Z
dc.date.available2023-10-26T08:01:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2391
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2022-2023ca
dc.description.abstractEl present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les característiques que influeixen en aquesta disposició a pagar i s'examina la variable de gènere. Els resultats analitzats a partir d'un experiment controlat revelen una clara preferència per la moda lenta, amb un 90,57% dels participants mostrant disposició a pagar per productes slow-fashion. Les característiques que més influeixen són la durabilitat, el material, el disseny i l'origen de les peces. No es va trobar una diferència significativa entre homes i dones en general, encara que es van observar petites diferències en les preferències.ca
dc.format.extent57 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherSlow-fashion, moda lenta, variable de gènereca
dc.titleDisponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashionca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya, Josep Maria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint