dc.contributor.author | García Franco, Rebeca | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T09:04:29Z | |
dc.date.available | 2023-10-09T09:04:29Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2349 | |
dc.description | Treball de fi de grau – Curs 2022-2023 | ca |
dc.description.abstract | L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a
l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una
exploració sobre el concepte de jugar, el paper dels nens i la definició de videojoc per
a definir què és una joguina digital i establir una classificació dels diferents tipus
existents. Una vegada assentades les bases teòriques, s'han triat casos d'èxit reals
dirigits a un públic infantil per a extreure conclusions reveladores sobre les pràctiques
i estratègies comunes empleades en la creació de videojocs que promouen el joc lliure
i creatiu, també conegut com paidia. | ca |
dc.format.extent | 107 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | * |
dc.subject.other | Joguines digitals, públic infantil, paidia | ca |
dc.title | Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Navarro-Remesal, Victor | |