Show simple item record

dc.contributor.authorGarcía Franco, Rebeca
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-10-09T09:04:29Z
dc.date.available2023-10-09T09:04:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2349
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractL'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una exploració sobre el concepte de jugar, el paper dels nens i la definició de videojoc per a definir què és una joguina digital i establir una classificació dels diferents tipus existents. Una vegada assentades les bases teòriques, s'han triat casos d'èxit reals dirigits a un públic infantil per a extreure conclusions reveladores sobre les pràctiques i estratègies comunes empleades en la creació de videojocs que promouen el joc lliure i creatiu, també conegut com paidia.ca
dc.format.extent107 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherJoguines digitals, públic infantil, paidiaca
dc.titleJuguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niñosca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorNavarro-Remesal, Victor


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint