Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
Ver/Abrir
Autor/a
García Franco, Rebeca
Fecha de publicación
2023Resumen
L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a
l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una
exploració sobre el concepte de jugar, el paper dels nens i la definició de videojoc per
a definir què és una joguina digital i establir una classificació dels diferents tipus
existents. Una vegada assentades les bases teòriques, s'han triat casos d'èxit reals
dirigits a un públic infantil per a extreure conclusions reveladores sobre les pràctiques
i estratègies comunes empleades en la creació de videojocs que promouen el joc lliure
i creatiu, també conegut com paidia.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/