Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMas Vidal, Marc
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-10-09T08:22:33Z
dc.date.available2023-10-09T08:22:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2346
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractEn aquest projecte s’elabora una vertical slide de terror que trasllada al jugador l'obra filosòfica d'Albert Camus mitjançant el disseny de sistemes. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi previ de la filosofia de l'absurd i del gènere del terror. També s'han explorat diversos referents per descobrir com adaptar conceptes filosòfics al videojoc i per entendre com el terror pot afectar sobre aquesta.ca
dc.format.extent169 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherGènere del terror, Albert Camus, obra filosòficaca
dc.titleDisseny d'un joc de terror basat en l'obra filosòfica d'Albert Camusca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorUntoria Zuñiga, Javier


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir