Listando Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació por título
Mostrando ítems 74-93 de 142
-
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
Las crisis financieras históricas y los factores que las desencadenan
(2018)Analitzem i reflexionem sobre les crisis sorgides, les conseqüències que aquestes han portat, tant econòmiques com socials i polítiques, i les causes per les quals es van originar. Intentant trobar una ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ... -
Los determinantes de precios de alquiler en Barcelona y otras capitales españolas
(2020)El present treball té per objectiu esbrinar els determinants de preus de lloguer a Barcelona i altres capitals espanyoles. S'analitzaran tant determinants en termes de característiques de l'habitatge ... -
L’aplicació de la fiscalitat verda en el sector de la construcció per a la reducció de residus
(2022)El sector de la construcció és una de les indústries que comporta més externalitats negatives cap al medi ambient. Una manera de reduir els impactes és a través de l'aplicació de diferents instruments. ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
Mak: Pastry with Passion
(2022-06)This project idea consists of a bakery located in Calella, Barcelona, focused on producing and selling baked goods inspired by East Slavic recipes with an ethnic and folk spice. Mak, a sole proprietorship ... -
Moonbox
(2018)Les MOONBOX són unes capses pensades per dones embarassades o mares recents, que a través d’un model per subscripció, s’envien cada trimestre al domicili de la mare. -
La música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidad
(2021)La música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha estudiat la predisposició ... -
New opportunities during the process of achieving carbon neutrality in China
(2022)In promoting carbon neutrality in China, eliminating low-end capacity in energy and power generation, decarbonization will be the ultimate response to the demands of corporate business models, ... -
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ... -
Noves tendències per la contractació d'allotjaments turístics: anàlisi de tipologies per les destinacions Calella i Santa Susanna
(2020)Amb l’objectiu d’obtenir dades sobre com és el turista, com i qui organitza la seva estada, els percentatges d’establiments que prefereix i finalment tria juntament amb les dues hipòtesis del projecte ... -
ONSTYLE: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)ONSTYLE és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. En aquest ... -
Openning a Gym in Barcelona
(2022-06)The purpose of this project is to analyze the viability and profitability of building a gym in the outskirts of Barcelona, starting from the detection of a need in the market; the lack of spacious gyms ... -
Overconfidence and decision-making in Financial Markets
(2020)This study aims to expand the knowledge of the effects of overconfidence on decision-making in financial markets. Particularly, on the effects of overconfidence levels in general knowledge question and ... -
El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic
(2020)L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ... -
La percepció del salari emocional dels treballadors espanyols
(2023)El salari emocional fa referència a totes aquelles retribucions no monetàries que incrementen el benestar humà dels treballadors. En els darrers anys, s’ha consolidat com a una de les estratègies més ...