Creació d’una campanya publicitària d’Inbound Marquèting en xarxes socials en una empresa
Ver/Abrir
Autor/a
Ferraz Xufré, Roger
Fecha de publicación
2022-06Resumen
En aquest treball final de grau es mostra l'anàlisi sobre nous mètodes de màrqueting digital i
l'aplicació d'aquests, amb l'objectiu de crear una proposta de la campanya publicitària d'Inbound
màrqueting en xarxes socials en una empresa. El projecte s'ha realitzat en dues parts, la primera
part d'investigació i documentació de la indústria la qual es troba l'empresa. La segona part,
més pràctica, és on s'ha pogut fer la proposta de campanya publicitaria incloent-hi diferents
continguts, siguin fotografies o vídeos, adequats als interessos de l'empresa.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/