Show simple item record

dc.contributor.authorFerraz Xufré, Roger
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-01-24T09:25:07Z
dc.date.available2023-01-24T09:25:07Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2155
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest treball final de grau es mostra l'anàlisi sobre nous mètodes de màrqueting digital i l'aplicació d'aquests, amb l'objectiu de crear una proposta de la campanya publicitària d'Inbound màrqueting en xarxes socials en una empresa. El projecte s'ha realitzat en dues parts, la primera part d'investigació i documentació de la indústria la qual es troba l'empresa. La segona part, més pràctica, és on s'ha pogut fer la proposta de campanya publicitaria incloent-hi diferents continguts, siguin fotografies o vídeos, adequats als interessos de l'empresa.ca
dc.format.extent64 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMàrqueting digital, Inbound Marquèting, xarxes socials, empresaca
dc.titleCreació d’una campanya publicitària d’Inbound Marquèting en xarxes socials en una empresaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGuillén Burguillos, Miguel


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint