Creació d’una campanya publicitària d’Inbound Marquèting en xarxes socials en una empresa
Visualitza/Obre
Autor/a
Ferraz Xufré, Roger
Data de publicació
2022-06Resum
En aquest treball final de grau es mostra l'anàlisi sobre nous mètodes de màrqueting digital i
l'aplicació d'aquests, amb l'objectiu de crear una proposta de la campanya publicitària d'Inbound
màrqueting en xarxes socials en una empresa. El projecte s'ha realitzat en dues parts, la primera
part d'investigació i documentació de la indústria la qual es troba l'empresa. La segona part,
més pràctica, és on s'ha pogut fer la proposta de campanya publicitaria incloent-hi diferents
continguts, siguin fotografies o vídeos, adequats als interessos de l'empresa.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/