Departament d'Empresa: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-60 de 422
-
Plan de Marketing Esports Rueda
(2025)Aquest document presenta el pla de màrqueting d'Esports Rueda, una botiga especialitzada en calçat, tèxtil i material esportiu, amb un enfocament en futbol i futbol sala. El seu principal objectiu és ... -
Pla de Màrqueting Paola Molet
(2025)La moda d’autor ha guanyat protagonisme amb tendències com el genderless i l’slow fashion, que prioritzen la sostenibilitat, l’expressió personal i la qualitat. En aquest context, s’ha elaborat un pla ... -
Estratègies de comunicació basades en biaixos cognitius: efectivitat i ètica en les decisions de compra impulsives
(2025)Aquest treball analitza l’efecte dels biaixos cognitius en les decisions de compra impulsives dins d’un entorn digital. Mitjançant un experiment controlat amb 96 participants, s’ha evidenciat que els ... -
Plan de marketing: Art & Wine
(2025)Art & Wine es una empresa fundada en 2015 por Jean Dahrieh en Barcelona. Inició siendo una escuela de arte llamada Gracia Art Academy. Tras detectar una oportunidad de negocio y viendo que su propia ... -
Pla de màrqueting Nousmedis
(2025)Aquest treball presenta un pla de màrqueting estratègic per a Nousmedis, empresa especialitzada en l’automatització de catàlegs comercials. A través d’una anàlisi interna i externa, es defineixen els ... -
El transporte y sus infraestructuras: factores clave en los trasplantes de órganos
(2025)El present treball analitza l'impacte que tenen el transport i les seves infraestructures sobre les taxes de trasplantament d'òrgans als països de la Unió Europea durant el període 2013-2022. A través ... -
El impacto de la inteligencia artificial en la personalización del marketing del sector del lujo
(2025)La implementació d’intel·ligència artificial en el màrqueting de luxe està transformant les estratègies de comunicació mitjançant tècniques innovadores com la publicitat generada per ordinador (CGI). ... -
Factores determinantes en la intención de uso de los servicios Fintech: análisis cuantitativo de los usuarios en Cataluña
(2025)Aquest treball analitza els factors determinants en la intenció d’ús dels serveis Fintech en el sector bancari de Catalunya. A través d’un enfocament quantitatiu, s’examinen variables explicatives com ... -
Logística humanitaria: la distribución de ayuda en situaciones de emergencia y sus desafíos
(2025)Aquest treball analitza el paper de la Logística Humanitària en la reducció de l’impacte dels desastres, combinant una revisió teòrica amb modelatge predictiu. A partir de 300 casos reals, s’ha ... -
Remote work and its Impact
(2025)En aquest Treball de Fi de Grau s’analitza l’impacte del teletreball, centrant-se en com aquest influeix en la satisfacció laboral dels empleats. Per dur a terme l’estudi, s’han utilitzat dades de ... -
Factors and challenges in SMEs' adoption of artificial intelligence: a study of barriers, opportunities, and sectoral trends
(2025)Aquest estudi analitza els diferents determinants de l'adopció de la intel·ligència artificial (IA) al País Basc mitjançant una anàlisi de 6.477 petites i mitjanes empreses (PIME). S'utilitzen microdades ... -
AI in the workplace: the effects on job satisfaction in the digital era
(2025)Aquest estudi explora com la integració de la intel·ligència artificial en els llocs de treball europeus pot alterar la satisfacció dels empleats, tan en general com en relació amb les tecnologies ... -
The likelihood of AI replacing you at your workplace
(2025)Aquest treball d’investigació estudia la influència de la implementació de la intel·ligència artificial (IA) a Europa en la por dels empleats a ser desplaçats dels seus llocs de treball per la tecnologia. ... -
BOK un pont entre cultures: agència de viatges receptiva per a turistes de la Xina i Corea del Sud
(2025)L’interès creixent pel turisme asiàtic, concretament de la Xina i Corea, ha donat lloc al desenvolupament de BOK, una agència de viatges receptiva especialitzada en aquest públic a Catalunya. El ... -
Intel·ligència emocional i lideratge
(2025)La intel·ligència emocional ha esdevingut una competència clau en l’entorn laboral actual, especialment en l’exercici del lideratge. Aquest estudi analitza la seva influència en la capacitat de lideratge ... -
Ayuda militar humanitaria en desastres naturales: caso de estudio Venezuela, Japón y España
(2025)Este Trabajo Final de Grado tiene como objetivo evaluar el impacto de la logística militar humanitaria en la capacidad de respuesta ante desastres naturales, a través del estudio comparado de tres países ... -
Barreras al desarrollo de la infraestructura de carga para vehículos eléctricos en España ante las metas climáticas europeas
(2025)Aquest Treball de Final de Grau neix de l’interès creixent pel paper de la mobilitat elèctrica en la transició ecològica. En concret, l’estudi se centra en les barreres que dificulten el desenvolupament ... -
Pla de màrqueting Sebastia: empresa familiar
(2024)Aquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de ... -
Efectos de las medidas utilizadas para reducir el número de turistas
(2024)El turisme massiu ha impulsat el creixement econòmic a moltes ciutats turístiques, però també ha generat diverses externalitats negatives. Aquest estudi analitza si les mesures governamentals a Barcelona ... -
Projecte emprenedor: el Racó EcoHotel
(2024)El projecte emprenedor d'El Racó EcoHotel proposa la creació d'un hotel ecològic situat a la Costa Brava, amb l'objectiu de satisfer la creixent demanda de turisme sostenible. Aquest treball analitza ...