Now showing items 61-80 of 365

    • Projecte emprenedor de Moreyba: Impulsant la cosmètica ecològica per a tot tipus de pells 

      Ramon, Noa; Torrell, Helena (2023)
      Aquest pla d'empresa té com a finalitat examinar la viabilitat econòmica i financera de Moreyba, una marca emergent en el mercat de la cosmètica ecològica. S'elabora una anàlisi dels factors clau de ...
    • Pla emprenedor de la cooperativa Borda del Ros 

      Palomar Fuertes, Yago (2023)
      Aquest pla emprenedor consisteix a elaborar un projecte de cooperativa d’allotjament a la Pobla de Segur (Pallars Jussà). La cooperativa Borda del Ros és un allotjament rural amb bar que també ...
    • Valorar l’efecte cultural de la percepció de risc en la presa de decisió d’un viatge 

      Moyano Pérez, Paula (2023)
      Aquest estudi tracta i analitza la teoria cultural del risc amb la presa de decisió d’un viatge. Un aspecte rellevant és la naturalesa acumulativa del risc i com això afecta la comprensió teòrica i ...
    • Concurs de Castells 2022: Perfil de l’assistent i els seus patrons de despesa durant l’esdeveniment 

      López Redón, Laia (2023)
      Els esdeveniments esportius i culturals són de gran importància pel territori en què es realitzen, donat als efectes positius que tenen en l’economia de la zona. És per aquest motiu, que l’objectiu ...
    • La percepció del salari emocional dels treballadors espanyols 

      Moros Vivas, Anna; Serrano Massaneda, Aina (2023)
      El salari emocional fa referència a totes aquelles retribucions no monetàries que incrementen el benestar humà dels treballadors. En els darrers anys, s’ha consolidat com a una de les estratègies més ...
    • Proyecto emprendedor: Coctelería creativa Gran Canaria 

      Herrera López, Paloma; Méndez Vivas, Ana (2023)
      El proyecto presenta un plan emprendedor para la creación de una Coctelería Clandestina y Sostenible en Las Palmas de Gran Canaria, llamada Coctelería 180º. El objetivo es la elaboración del plan de ...
    • T-Baye 

      Arnau Burgués, Àlex (2023)
      Aquest treball de final de grau es presenta com una idea de negoci sobre el sector immobiliari. T-BAYE apareix com a Immobiliària online per revolucionar els mercats més tradicionals. La finalitat ...
    • Estudi de la demanda del sector de la moda: Elasticitat de preus 

      Fernández Pérez, María (2023)
      En aquest estudi s'analitza l'elasticitat de preus en el sector de la moda, i es comparen els sectors de fast i slow-fashion mitjançant un experiment controlat i una anàlisi de l'Enquesta de Pressupostos ...
    • Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya 

      Eroles Balagueró, Mar (2023)
      La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ...
    • Sales funnel optimization of Camden School 

      Guiteras Canal, Nil (2023)
      Camden School is a small English Academy in downtown Granollers, founded in August 2020 by Ada Guiteras, my sister. All started when Ada became unemployed since the academy where she worked decided to ...
    • Evolució generacional de les característiques d’un viatge de lluna de mel 

      Dobaño Roset, Laia; Parrot Martínez, Sandra (2023)
      El mercat de les llunes de mel és un dels sectors amb més creixement i evolució dins de la indústria turística, convertint-se en un element clau pels noucasats. Així doncs, aquest treball té com a ...
    • Sustainable Solutions: Plan de marketing 

      Comas Vidal, Emma; Tafalla Izuel, Enric (2023)
      Sustainable Solutions + és una consultoria estratègica que ofereix serveis perquè allotjaments rurals de l'interior de Catalunya, Navarra i Aragó, puguin impulsar accions sostenibles. Pel fet que està ...
    • Projecte emprenedor: 3Dtres 

      Secall Vilalta, Paula (2023)
      3Dtres és un ecommerce que neix per crear productes de decoració ideals per regalar, fusionant l’artesania i la tecnologia. Utilitza l’artesania com a motor d’innovació sostenible, fabricant els seus ...
    • Cromathyc, realitats fetes virtualment 

      Iruskieta Scanlon, Martina (2023)
      Aquest projecte té la finalitat de convertir les estructures físiques d’una empresa d’il·luminació LED en estructures completament virtuals. És tot un repte per a l’empresa mare ja existent, la creació ...
    • Cop de Mà, creps inclusives 

      Cano Teixidó, Alejandra; Dangla Sandoval, Irene (2023)
      Davant les creixents tendències de consum i globalització, la societat té la responsabilitat d'adequar la seva activitat de forma que permeti un desenvolupament sostenible en el temps. Tots els sectors ...
    • Análisis de la cadena de suministros del Programa Mundial de Alimentos en África Subsahariana y búsqueda de su optimización 

      Rodriguez García, Bruno Ignacio (2022)
      Al món hi ha llocs castigats per guerres, desastres naturals i crisis polítiques, entre altres motius de crisi. Si bé en la majoria dels territoris aquestes crisis són passatgeres i els països tendeixen ...
    • How could a circular supply chain management help to advance circular economy? 

      Feger, Stephanie (2022)
      Sustainability is a crucial topic globally, so it is necessary to adapt human life to the necessity of the Earth because it is already harmed severely. Therefore traditional economy cannot be continued ...
    • Análisis de procesos para la mejora continua de una transitaria 

      Luján Cervera, Mauricio Tomás (2022)
      El presente estudio tiene el objetivo de mejorar el desempeño de la empresa elegida para el proyecto, con el propósito de orientarla en la mejora de sus procesos. Analizado desde la perspectiva de la ...
    • Implementación de modelo de ecommerce y propuesta de mejora 

      García Montenegro, Daisy Maribel (2022)
      El mundo ha estado dando pasos agigantados hacia la globalización de las comunicaciones, hecho que ha sido potenciado por el COVID-19 con un efecto precipitante desencadenando un crecimiento sustancial ...
    • Análisis de lexus en base a la cadena de valor 

      Du, Peining (2022)
      Impulsada por el desarrollo continuo de la economía de China, la competencia en el mercado de automóviles de lujo de China ha entrado en una etapa candente. Las tres marcas de lujo de Alemania han ...