Departament d'Empresa: Envíos recientes
Mostrando ítems 1-20 de 337
-
Equilibrio entre la náutica y la conservación marina: Puerto de Mataró como caso de estudio
(2024)L'oceà abasta una gran part de la superfície terrestre i exerceix un paper crucial en la regulació del clima global i en la sustentació de la vida. Tot i això, s'enfronta a amenaces significatives a ... -
Impacto del marketing en los resultados deportivos y económicos de los clubes participantes en La Liga
(2024)Aquest treball d'investigació analitza l'impacte de diverses variables de màrqueting en els resultats esportius i econòmics dels clubs de futbol participants de La Lliga. L'objectiu principal és ... -
Creació i avaluació d’una campanya de promoció musical a través de Spotify Playlists
(2024)El treball final de grau se centra en desenvolupar una estratègia de promoció per a la cançó "Saturn" de l'artista emergent Albert Ibànyez (nom artístic:Albi), del gènere indie/alternatiu en català, ... -
Estratègia digital per Vallboa: Optimitzant el tràfic web i impulsant les vendes en línia
(2024)El present treball presenta una estratègia digital detallada per a Vallboa, una marca de bijuteria artesanal. L'objectiu principal és optimitzar el tràfic web i impulsar les vendes en línia de la ... -
Pla de màrqueting Toysline
(2024)Aquest document recull un pla de màrqueting per a Toysline, una empresa de joguines educatives, amb l'objectiu d'obrir un nou canal de distribució mitjançant botigues físiques a Barcelona i Madrid. ... -
Los medios tradicionales como fuente de informacion de crisis en las redes sociales
(2024)Aquest Treball de Fi de Grau comprèn un estudi que examina el paper i influència dels Mitjans Tradicionals com a fonts d'informació de crisi en Twitter durant la crisi reputacional de la Real Federació ... -
Estudio de satisfacción en el sector gastronómico: Departamento de marketing propio vs. Agencias subcontratadas
(2024)Aquest Treball de Fi de Grau explora la influència de les estratègies de màrqueting intern i extern en la satisfacció del client dins del sector gastronòmic. Mitjançant una anàlisi comparativa, s'avaluen ... -
Toma de decisiones éticas de los profesionales del marketing en comparación a los demás
(2024)Aquest estudi investiga com la formació en màrqueting influeix en la percepció ètica, comparant estudiants de màrqueting amb estudiants sense formació en aquest àmbit. A través de quatre escenaris ... -
Avaluació del procés de selecció de les empreses d’economia social i solidària
(2023)El present treball d’investigació ha tractat d’avaluar la importància que tenen per a les entitats de l’Economia Social i Solidària, en els seus processos de selecció de personal, aspectes com la ... -
Boonpay
(2023)Boonpay es una solución de pago “compra ahora, paga después” destinada como beneficio laboral. A través de Boonpay, las empresas pueden compensar la pérdida de poder adquisitivo de sus empleados. [...] -
Fly agency: Business plan
(2023)Fly Agency is a business idea that was created to solve an existing market pain point. Nowadays, exchanges between world cultures are becoming more frequent and study abroad is of great interest as ... -
Influencing factors and model construction of China's steel supply chain elasticity
(2023)This TFM first clarifies the concept and characteristics of steel supply chain elasticity. From the perspective of elasticity capabilities, it identifies the specific influencing factors of steel supply ... -
Análisis del impacto de la COVID19 en las emisiones de contaminantes de las aeronaves en el aeropuerto de Barcelona (2016-2022)
(2023)El projecte analitza l'impacte de la COVID-19 en les emissions de NOx de les aeronaus en l'Aeroport de Barcelona durant el període de 2016 a 2022. Es comparen les dades recopilades d'11 estacions de ... -
EasyRoom
(2023)Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ... -
Coctelería creativa Gran Canaria
(2023)El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ... -
Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona
(2023)Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ... -
La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización
(2023)Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ... -
¿Cómo influyen las redes sociales en las habilidades profesionales de los jóvenes en el mundo empresarial?
(2023)El creixement de l'ús de les xarxes socials entre els joves ha estat un tema àmpliament analitzat en termes de salut i hàbits. El present treball té com a objectiu analitzar i avaluar com les xarxes ... -
Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion
(2023)El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ... -
Pla de màrqueting JESUS PEIRO
(2023)Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...