Departament d'Empresa: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 361-380 de 422
-
Analysis of the Ethical Consumer in the Spanish Banking Sector
(2020)En aquest estudi es plantegen els objectius d'avaluar la importància de l'oferta d'alternatives ètiques en el mercat bancari i el seu mercat objectiu. Ens basem en una mostra de consumidors del sector ... -
TFG Activitats físiques “Viabilitat projecte Jungle Gym a Barcelona”
(2020)El treball realitzat aborda la posada en marxa d’un Box a l’aire lliure en què es realitzaran classes dirigides bora el mar a la platja de Mataró. Es troba en un marc de realització d’un pla d’empresa ... -
Creació d'una empresa que gestiona rutes turístiques sostenibles
(2020)CATarsi és un projecte empresarial que persegueix apropar als ciutadans a un tipus de turisme interior, oferint un servei de rutes turístiques sostenibles i col·laborant amb fundacions dintre de la ... -
Overconfidence and decision-making in Financial Markets
(2020)This study aims to expand the knowledge of the effects of overconfidence on decision-making in financial markets. Particularly, on the effects of overconfidence levels in general knowledge question and ... -
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ... -
Pla de màrqueting per un grup de restaurants
(2020)Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ... -
Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM
(2020)Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ... -
Plan de marketing Orbis Guides
(2020)Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ... -
Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting
(2020)Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ... -
Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal
(2020)En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ... -
Elaboración plan de marketing para la agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales: Choice Plan de marketing
(2020)El presente Trabajo de fin de Grado (TFG), comprende el diseño de un Plan de Marketing para el Proyecto Emprendedor Choice: una Agencia Creativa con Academia Digital de formación para talentos ... -
Desarrollo aplicativo para subasta de pescado online en el puerto de Arenys de Mar.
(2020)El present document exposa el desenvolupament d’una plataforma per dur a terme la subhasta de peix blau online. Amb l’ús d’aquesta aplicació es pretén acabar amb la dinàmica que presenta actualment la ... -
Optimització de la xarxa de distribució a Europa d'un fabricant automobilístic
(2020)La finalitat d’aquest projecte d’intervenció és realitzar un estudi de costos de distribució d’un fabricant de vehicles acabats, oferint diferents alternatives en base a l’esquema actual. S’estableix, ... -
Criteris de gestió de l’Economia del Bé Comú a un ajuntament
(2020)El nom de l’autora d’aquest treball de fi de grau és Maria Glòria Salvañá Martínez estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses de la universitat Tecnocampus de Mataró. L’objectiu del TFG és ... -
La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000
(2020)L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el ... -
La transició de la indústria tèxtil cap a l'economia circular: la percepció dels consumidors en la roba de segona mà
(2020)Aquest estudi és una investigació realitzada per determinar la gran problemàtica del canvi climàtic que provoca la industria tèxtil, classificada com la segona més contaminant del planeta. A cada una ... -
Pla de negoci d'un partit polític creat per joves
(2019)Aquest treball de fi de grau s’exposa la creació d’un partit polític des de la base. La seves dues característiques clau son: que està creat per joves i que defensa els drets dels grups minoritaris Sorgeix ... -
Les sortides professionals del Grau en AdE i GI de l'ESCSE des d'una perspectiva de gènere
(2020)La incorporació de la perspectiva de gènere es considera una eina per canviar les relacions de desigualtat i, en conseqüència, trobar l’equitat de gènere per garantir la igualtat d’oportunitats. En ... -
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales
(2020)A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil, però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients per estudiar al col·lectiu més ...