Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 189-208 of 329
-
Interaction with luxury brands: The case of Gucci on Instagram
(2022-06)Currently, the profiles of fashion brands on Instagram are followed by a large community of young users. One of the most highlighted firms in the social network is Gucci, whose digital communication ... -
Interest towards the blockchain implementation on digital advertising in Catalonia
(2022-06)Aquesta tesi argumenta que hi ha una manca de coneixement sobre l'interès de les persones cap a la implementació de blockchain en la publicitat en línia. L´aportació d´aquesta investigació a la ... -
La irracionalidad de las personas en la toma de decisiones: estudio en mercados de segunda mano
(2018)Aquest projecte tracta d’investigar i aportar informació sobre un àmbit del que fins el moment es desconeix qualsevol tipus d’estudi i investigació; parteix de questionar la racionalitat de les persones ... -
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
KOCCONUT
-
Kumba
(2022)Kumba nace como una idea de desarrollar el sector de la limpieza doméstica que está dominado por la informalidad y que las personas que hacen parte de este empiecen a trabajar en condiciones laborales ... -
Las crisis financieras históricas y los factores que las desencadenan
(2018)Analitzem i reflexionem sobre les crisis sorgides, les conseqüències que aquestes han portat, tant econòmiques com socials i polítiques, i les causes per les quals es van originar. Intentant trobar una ... -
Las navieras del futuro en la era de los grandes gigantes logísticos
(2022-06)L’objectiu d’aquest Treball de Final de Grau de logística i negocis marítims és estimar com seria l’entrada d’Amazon en el transport marítim de mercaderies. S’ha realitzat un anàlisi qualitatiu basat ... -
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ... -
Los determinantes de precios de alquiler en Barcelona y otras capitales españolas
(2020)El present treball té per objectiu esbrinar els determinants de preus de lloguer a Barcelona i altres capitals espanyoles. S'analitzaran tant determinants en termes de característiques de l'habitatge ... -
L’aplicació de la fiscalitat verda en el sector de la construcció per a la reducció de residus
(2022)El sector de la construcció és una de les indústries que comporta més externalitats negatives cap al medi ambient. Una manera de reduir els impactes és a través de l'aplicació de diferents instruments. ... -
L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
(2022)En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
Mak: Pastry with Passion
(2022-06)This project idea consists of a bakery located in Calella, Barcelona, focused on producing and selling baked goods inspired by East Slavic recipes with an ethnic and folk spice. Mak, a sole proprietorship ... -
La Masía & Events
(2018)La Masia & Events se lanza al mercado como una nueva línea de negocio de Camping La Masia. Se caracteriza por ofrecer a sus clientes actividades de carácter familiar dentro de un camping, destinado a ...