Listando Departament d'Empresa por fecha de publicación
Mostrando ítems 141-160 de 329
-
Destination Branding: formes de valorar una marca turística
(2021)A dia d’avui manca el càlcul quantitatiu d’una marca turística. És per això, que l’objectiu de l’estudi tracta sobre l’obtenció d’una valoració monetària de la Marca Turística de Catalunya a partir ... -
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
Anàlisi de l’impacte de la formació en competències transversals en l’ocupabilitat dels doctors del Pla de Doctorats Industrials
(2021)En aquest TFG es vol estudiar l’impacte de la formació en competències transversals dels doctorats i doctorades del Pla de Doctorats Industrials en la probabilitat de tenir una millor ocupació professional ... -
El Turisme Mice i la sexualització i assetjament. De les hostesses a Catalunya
(2021)L’objectiu d’aquest treball és donar visibilitat a l’existència de la sexualització i assetjament que reben les noies en fer d’hostesses dins el turisme MICE i fer coneixedora la seva opinió. La ... -
Anàlisi de l’impacte econòmic d’un esdeveniment de fotografia: el cas del festival Revela’t
(2021)L’objectiu d’aquest treball és determinar l’impacte econòmic directe, indirecte i induït que genera el festival de fotografia Revela’t 2020 de Vilassar de Dalt mitjançant les Taules Input-Output de ... -
Sport-Racket Management: Plan estratégico para consolidación y crecimiento
(2021)La crisis epidemiológica provocada por la expansión del Coronavirus SARS-Cov-19, provoca en pleno 2020 una situación de incertidumbre generalizada en el sector deportivo y por consiguiente a la industria ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ... -
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ... -
Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella
(2021-06)El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ... -
Ever S.L.: E-commerce de bisutería
(2021-06)El sector de la joieria cada vegada és més ampli i divers, juntament amb el món de l'ecommerce, de manera que l'objectiu principal d'aquest treball final és obrir pas a el món empresarial amb la creació ... -
Changes in company’s value during Covid-19
(2022)This project’s objective is to analyse the effect that the Covid-19 pandemic has had on different airlines. To do so, two different methods will be applied, the discounted cashflow method and the ... -
Anàlisi del comerç internacional entre Mèxic i Espanya a l’època Trump
(2022)Els últims anys, hi ha hagut canvis determinants a l’economia internacional. Tenint en compte la globalització, el que succeeix a un país pot afectar a altres, inclús al món sencer, i aquesta incertesa ... -
Análisis de la cadena de suministros del Programa Mundial de Alimentos en África Subsahariana y búsqueda de su optimización
(2022)Al món hi ha llocs castigats per guerres, desastres naturals i crisis polítiques, entre altres motius de crisi. Si bé en la majoria dels territoris aquestes crisis són passatgeres i els països tendeixen ... -
Análisis de procesos para la mejora continua de una transitaria
(2022)El presente estudio tiene el objetivo de mejorar el desempeño de la empresa elegida para el proyecto, con el propósito de orientarla en la mejora de sus procesos. Analizado desde la perspectiva de la ... -
Anàlisi de l’impacte econòmic de les Botigues Museu Salàs
(2022)Aquest estudi té per objectiu determinar quin és l’impacte econòmic que genera les Botigues Museu Salàs en el territori, un dels atractius turístics culturals més importants de la comarca del Pallars ... -
Análisis del impacto económico de un festival de cine: El caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)El objetivo de este trabajo es determinar el impacto económico directo, indirecto e inducido que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña, celebrado en Sitges, en sus ediciones ... -
Optimización de tiempos de compra pública de gran cuantía para colegios de alto rendimiento a cargo del ministerio de educación del Perú
(2022)El presente trabajo busca describir objetivamente el desenvolvimiento de las compras públicas de gran cuantía que se desarrollan en el Ministerio de Educación del Perú para atender las necesidades de ... -
Análisis de lexus en base a la cadena de valor
(2022)Impulsada por el desarrollo continuo de la economía de China, la competencia en el mercado de automóviles de lujo de China ha entrado en una etapa candente. Las tres marcas de lujo de Alemania han ... -
ONSTYLE: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)ONSTYLE és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. En aquest ... -
Estudio correlacional de variable que afectan la sostenibilidad en el transporte marítimo
(2022)El transporte marítimo es esencial para el desarrollo económico, por ello que podemos ver la importante expansión que ha tenido el sector en las últimas décadas para poder hacer frente a las necesidades ...