Estudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2D
Visualitza/Obre
Autor/a
Nuez Molina, Fernando Samuel
Data de publicació
2022Resum
En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat per investigar el concepte d'animació a través de les diverses definicions donades i estudis històrics realitzats per diversos acadèmics i experts dins del camp de l'animació. Això per descobrir les característiques que componen l'animació i les diverses tècniques utilitzades per donar vida a un personatge de ficció. Amb aquestes bases es realitzarà un estudi de lluitadors ficticis i un estudi d'arts marcials per poder produir tres personatges pertanyents a un videojoc de lluita amb mecàniques 2D, amb la finalitat de poder implementar un set d'animacions per a cada personatge.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/