Show simple item record

dc.contributor.authorNuez Molina, Fernando Samuel
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T11:42:47Z
dc.date.available2022-11-08T11:42:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1978
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat per investigar el concepte d'animació a través de les diverses definicions donades i estudis històrics realitzats per diversos acadèmics i experts dins del camp de l'animació. Això per descobrir les característiques que componen l'animació i les diverses tècniques utilitzades per donar vida a un personatge de ficció. Amb aquestes bases es realitzarà un estudi de lluitadors ficticis i un estudi d'arts marcials per poder produir tres personatges pertanyents a un videojoc de lluita amb mecàniques 2D, amb la finalitat de poder implementar un set d'animacions per a cada personatge.ca
dc.format.extent282 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherAnimació, personatge de ficció, 2Dca
dc.titleEstudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2Dca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCaimel Moreno, Javier


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint