dc.contributor.author | Fernández Guerra, Pol | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T10:49:25Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T10:49:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1971 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | Amb el sorgiment de la fórmula Souls al discurs genèric dels videojocs, comunitats dedicades de jugadors i periodistes entren en un debat constant al voltant d’una qüestió que eludeix fins a estudiosos acadèmics: exactament què defineix un gènere de videojocs? Més exactament, en aquesta recerca es pregunta quines característiques són més importants per la definició del gènere Soulslike sorgit dels videojocs de creixent renom per part de FromSoftware, que segueix la visió del director creatiu Hidetaka Miyazaki. Per respondre la qüestió, es crea un model d’anàlisi de “souls-likeness” a partir d’un estudi del discurs popular i de disseny, mitjançant metodologies extretes del discurs acadèmic al voltant del gènere de jocs. | ca |
dc.format.extent | 105 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Dark Souls, gènere Soulslike, souls-likeness | ca |
dc.title | Anàlisi discursiu del gènere dels Dark Souls: What makes or breaks a Soulslike? | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Fernández Baena, Adso | |