Anàlisi discursiu del gènere dels Dark Souls: What makes or breaks a Soulslike?
Visualitza/Obre
Autor/a
Fernández Guerra, Pol
Data de publicació
2022Resum
Amb el sorgiment de la fórmula Souls al discurs genèric dels videojocs, comunitats dedicades de jugadors i periodistes entren en un debat constant al voltant d’una qüestió que eludeix fins a estudiosos acadèmics: exactament què defineix un gènere de videojocs? Més exactament, en aquesta recerca es pregunta quines característiques són més importants per la definició del gènere Soulslike sorgit dels videojocs de creixent renom per part de FromSoftware, que segueix la visió del director creatiu Hidetaka Miyazaki. Per respondre la qüestió, es crea un model d’anàlisi de “souls-likeness” a partir d’un estudi del discurs popular i de disseny, mitjançant metodologies extretes del discurs acadèmic al voltant del gènere de jocs.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/