Show simple item record

dc.contributor.authorFernández Guerra, Pol
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T10:49:25Z
dc.date.available2022-11-08T10:49:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1971
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractAmb el sorgiment de la fórmula Souls al discurs genèric dels videojocs, comunitats dedicades de jugadors i periodistes entren en un debat constant al voltant d’una qüestió que eludeix fins a estudiosos acadèmics: exactament què defineix un gènere de videojocs? Més exactament, en aquesta recerca es pregunta quines característiques són més importants per la definició del gènere Soulslike sorgit dels videojocs de creixent renom per part de FromSoftware, que segueix la visió del director creatiu Hidetaka Miyazaki. Per respondre la qüestió, es crea un model d’anàlisi de “souls-likeness” a partir d’un estudi del discurs popular i de disseny, mitjançant metodologies extretes del discurs acadèmic al voltant del gènere de jocs.ca
dc.format.extent105 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherDark Souls, gènere Soulslike, souls-likenessca
dc.titleAnàlisi discursiu del gènere dels Dark Souls: What makes or breaks a Soulslike?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernández Baena, Adso


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint