Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorAbulí Federico, Albert
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-07T09:15:23Z
dc.date.available2022-11-07T09:15:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1961
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un generador de mapes 2D de l'estil Metroidvania que compleixi una sèrie de normes i requisits de i que es generi de forma procedimental tal com els jocs del gènere Roguelike ho fan. Per tal d’aconseguir aquest propòsit, s’analitzaran altres jocs del mateix gènere i diverses tècniques de generació procedimental, que a posteriori es faran servir per dur a terme l'eina utilitzant Unity.ca
dc.format.extent110 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherGeneració procedimental, mapes 2D, Metroidvania,ca
dc.titleGeneració procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvaniaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Fernández, Rafael


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix