Estudi valoratiu de les marques turístiques de ciutats europees
Ver/Abrir
Autor/a
Soto Hernández, Miriam
Fecha de publicación
2022-06Resumen
La comprensió del comportament dels turistes davant els preus és essencial per
elaborar un correcte enfocament de les marques turístiques. Per aquest motiu,
l’objectiu d’aquest estudi consisteix en valorar les diferències existents en els preus
dels allotjaments d’Airbnb de les principals ciutats urbanes europees a partir de la
metodologia de premium price. També es determinen les diferències de preus en
funció de la proximitat als principals atributs turístics de Barcelona. Els resultats
demostren que les destinacions millor valorades pels turistes són les localitzades al
centre d’Europa, així com es detecta un perfil de turista que valora el patrimoni i la
cultura de les destinacions
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/