Show simple item record

dc.contributor.authorSoto Hernández, Miriam
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-07T11:44:59Z
dc.date.available2022-09-07T11:44:59Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1867
dc.descriptionTreball fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLa comprensió del comportament dels turistes davant els preus és essencial per elaborar un correcte enfocament de les marques turístiques. Per aquest motiu, l’objectiu d’aquest estudi consisteix en valorar les diferències existents en els preus dels allotjaments d’Airbnb de les principals ciutats urbanes europees a partir de la metodologia de premium price. També es determinen les diferències de preus en funció de la proximitat als principals atributs turístics de Barcelona. Els resultats demostren que les destinacions millor valorades pels turistes són les localitzades al centre d’Europa, així com es detecta un perfil de turista que valora el patrimoni i la cultura de les destinacionsca
dc.format.extent37 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherMarques turístiques, rendiment turístic, valoració de contingentca
dc.titleEstudi valoratiu de les marques turístiques de ciutats europeesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya Vilchez, Josep Mª


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint