Pla de Màrqueting Element Mediterrani
Visualitza/Obre
Autor/a
Campillo Fischer, Daniela
Esteban Gallego, Eva
Data de publicació
2022Resum
En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element
Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats
aquàtiques i nàutiques a la Platja de Llevant de Santa Susanna. Aquest pla s’ha realitzat
gràcies a un anàlisi complet tant de l’entorn extern com intern de l’empresa i del públic
objectiu. S’han fixat uns objectius comercials que es pretenen assolir amb el pla d’acció,
calendari i pressupost definits.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/