Show simple item record

dc.contributor.authorCampillo Fischer, Daniela
dc.contributor.authorEsteban Gallego, Eva
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-07-26T10:18:25Z
dc.date.available2022-07-26T10:18:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1859
dc.descriptionTreball fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja de Llevant de Santa Susanna. Aquest pla s’ha realitzat gràcies a un anàlisi complet tant de l’entorn extern com intern de l’empresa i del públic objectiu. S’han fixat uns objectius comercials que es pretenen assolir amb el pla d’acció, calendari i pressupost definits.ca
dc.format.extent59 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherActivitats aquàtiques, activitats nàutiques, màrquetingca
dc.titlePla de Màrqueting Element Mediterranica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorHernández, Ismael


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint