Show simple item record

dc.contributor.authorBalletbò Porta, Carla
dc.contributor.authorTurrats Jiménez, Carla
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-07-26T10:15:48Z
dc.date.available2022-07-26T10:15:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1858
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractL'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar aquesta disciplina. Aquest estudi pretén determinar si aquest interès per part de les marques és real i va acord amb les seves accions i ideals, o bé és part de la seva estratègia. Per una banda, l'estudi consta d'una anàlisi de continguts de les marques a les seves xarxes socials per tal de determinar si les empreses són coherents amb les seves accions vinculades al gènere. Per altra banda, consta d'una anàlisi estadístic descriptiu dirigit a la població general amb el que es pretén conèixer la percepció dels valors de les marques per part de la societat.ca
dc.format.extent89 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherFutbol, esport, femení, gènereca
dc.titleLa perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femeníca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorArmiñana Maristany, Maria


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint