Show simple item record

dc.contributor.authorMiquel, Navarro Fernández
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-01-20T12:13:58Z
dc.date.available2022-01-20T12:13:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1824
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractEn aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un generador de mons, basat en aquestes tècniques, que origini mapes interessants i variats per jocs de supervivència 2D. Finalment s’ha aconseguit generar mapes amb diferents biomes i formes naturals, a més d’estructures de mida variable que els jugadors poden explorarca
dc.format.extent118 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherGenerador de mons, jocs 2D, mapesca
dc.titleCreación de mapas procedimentales 2Dca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorSesa Nogueras, Enric


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint