Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
Visualitza/Obre
Autor/a
Aumedes Floreta, Adrià
Data de publicació
2021Resum
En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning
desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a
l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries de deep larning per crear un model
basat en xarxes neuronals artificials que té com a input una descripció formal de
l’entorn i com a output intenta predir el valor per cada acció possible. L’agent ha
obtingut una mitjana de 12 punts per partida
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/