dc.contributor.author | Aumedes Floreta, Adrià | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T19:32:42Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T19:32:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1810 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning
desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a
l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries de deep larning per crear un model
basat en xarxes neuronals artificials que té com a input una descripció formal de
l’entorn i com a output intenta predir el valor per cada acció possible. L’agent ha
obtingut una mitjana de 12 punts per partida | ca |
dc.format.extent | 122 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Snake, Deep Q-Learning, videojoc | ca |
dc.title | Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç | ca |
dc.title.alternative | Implementació d’un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Bernadó Mansilla, Ester | |