Mostrar el registro sencillo del ítem
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
dc.contributor.author | Garcia Subirana, Oscar | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T19:23:28Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T19:23:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1806 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, s'analitzen conceptes de joc mitjançant un marc teòric i s'avaluen diversos videojocs de referència, així mateix, s'aplica un procés iteratiu que permet la creació d'un document de disseny. Aquest serà emprat per al desenvolupament d'un prototip amb nom en clau “Arena Project”. Finalment, el prototip és provat per jugadors objectius amb el propòsit d'avaluar l'experiència d'usuari i entendre les seves millores potencials | ca |
dc.format.extent | 265 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Videojoc, Roguelike, Arena Project | ca |
dc.title | Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Miquel Ribé, Marc |