Show simple item record

dc.contributor.authorGarcia Subirana, Oscar
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-01-19T19:23:28Z
dc.date.available2022-01-19T19:23:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1806
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractAquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, s'analitzen conceptes de joc mitjançant un marc teòric i s'avaluen diversos videojocs de referència, així mateix, s'aplica un procés iteratiu que permet la creació d'un document de disseny. Aquest serà emprat per al desenvolupament d'un prototip amb nom en clau “Arena Project”. Finalment, el prototip és provat per jugadors objectius amb el propòsit d'avaluar l'experiència d'usuari i entendre les seves millores potencialsca
dc.format.extent265 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherVideojoc, Roguelike, Arena Projectca
dc.titleCreación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combateca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMiquel Ribé, Marc


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint