Departament de Tecnologia: Envíos recientes
Mostrando ítems 61-80 de 871
-
Más allá de la crueldad: Proyecto fotográfico pictorialista influenciado por el prerrafaelismo y su relación con la literatura
(2023)Más allá de la crueldad és un projecte fotogràfic que parteix de la narrativa aportada per set contes, la temàtica dels quals és la crueltat. Visualment, la sèrie fotogràfica està inspirada en la ... -
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran dades i conclusions ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Representació d'un període històric al videojoc: L’Espanya del segle XX
(2023)Aquest treball té com a objectiu investigar la representació en el videojoc de diferents fets històrics transcorreguts a l'Espanya del segle XX. L'elecció d'aquest període històric respon davant la ... -
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els resultats ... -
Diseño y creación de una suite de protocolos de capa de red orientado a videojuegos
(2023)Este proyecto se centra en el diseño y desarrollo de una suite de protocolos de red que sea capaz de competir con los protocolos establecidos; permitiendo, así, la creación de una pila de red nueva que ... -
Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
(2023)L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una exploració sobre el concepte ... -
La forma sigue a la función: Estudio y modelado de escenarios sobre el Art Deco americano
(2023)Aquest treball pretén fer una recerca en retrospectiva sobre els orígens de l'Art déco, concretament el vessant americà, per a analitzar els punts clau que formen la tècnica, i que va donar pas al ... -
Desenvolupament d’un framework per generar edificacions procedimentalment basat en gramàtiques
(2023)L’objectiu d’aquest treball és desenvolupar un framework per al motor Unity que permeti a l’usuari crear i modificar edificacions a partir d’un model generatiu basat en gramàtiques. Juntament amb una ... -
Disseny d'un joc de terror basat en l'obra filosòfica d'Albert Camus
(2023)En aquest projecte s’elabora una vertical slide de terror que trasllada al jugador l'obra filosòfica d'Albert Camus mitjançant el disseny de sistemes. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi previ ... -
Desenvolupament d’una eina per la creació de controladors per combats Souls-like
(2023)Aquest treball consisteix a crear una eina, pensada per a dissenyadors, que permeti crear i personalitzar un controlador de personatge en tercera persona amb mecàniques de combat per a ... -
Gemelos digitales y mundos virtuales: Impulsando la transformación del puesto de trabajo
(2023)En aquest treball s'explora la intersecció dels bessons digitals i els mons virtuals connectats en temps real com a tecnologia per a optimitzar els entorns de treball. Amb l'arribada de la transformació ... -
Dashboard for outbound phase at Schiphol Airport
(2023)Aquest projecte té com a objectiu el desenvolupament d'una eina dashboard per a l'aeroport internacional de Schiphol a Amsterdam. El dashboard ha de permetre la visualització de les dades proporcionades ... -
Aplicació de creació i seguiment de rutines d’exercici
(2023)Actualment, la demanda d’aplicacions mòbils en el sector de l’exercici i la salut es troba en creixement. Cada vegada són més les persones que es preocupen pel seu benestar físic i busquen eines que els ... -
Aplicació de suport al diagnòstic de la malaltia de pàrkinson amb tractament del senyal i classificació automàtica
(2023)L’objectiu d’aquest treball final de grau és dissenyar i implementar una aplicació per aconseguir automatitzar i unificar la solució proposada per la projectista del treball del qual es parteix: Anna ... -
Aplicació per a la gestió de campionats de botifarra
(2023)Aquest projecte té com a objectiu automatitzar l'organització de campionats del joc de cartes de la botifarra, ajudant als organitzadors en la fase de planificació, creació i publicació del seu ... -
Desenvolupament d’una aplicació mòbil de lectures conjuntes
(2023)L’objectiu d’aquest projecte és dissenyar i desenvolupar una aplicació mòbil que permeti a l’usuari compartir opinions i comentaris, amb altres usuaris, que van sorgint durant la lectura d’un llibre. ... -
Creació d’una pàgina web i l’anàlisi seo d’una nova barberia a Mataró
(2023)Aquest projecte pretén dur a terme la creació d’una pàgina web per a una nova barberia a Mataró anomenada FABINCCI, amb un disseny únic de frontend, una agradable interacció amb l’usuari, un backend ... -
Plataforma de monitorización de red
(2023)Aquest projecte presenta una solució bàsica de monitorització de xarxa mitjançant la implementació d’automatització i una plataforma web interactiva. Es busca agilitzar la configuració d’equips de ... -
Monitorbyte: Implementacio d’un sistema de monitoritzacio de xarxa
(2023)En l’actualitat, les infraestructures informàtiques són un pilar fonamental per les empreses. Aquestes solen estar en entorns controlats en els centres de processament de dades (CPD) i són crítiques. ...