Departament de Tecnologia: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 741-760 de 871
-
Hoy no es mañana: Una aventura interactiva a través del tiempo con elementos informativos
(2021)Al igual que la humanidad ha evolucionado a lo largo de la historia, también lo han hecho sus costumbres y cómo consecuencia la forma en que transmiten el conocimiento o narran una historia. Aunque ... -
Creació de la identitat visual i corporativa d'una nova marca de Skateboard
(2021)Aquest projecte tracta sobre la realització de la identitat visual i corporativa d’una nova marca de skateboard. Al llarg d’aquest treball, s’estudien i s’analitzen tots els conceptes i referents ... -
Una perspectiva artística en la fotografia publicitària
(2021)La publicitat i l'art són dues àrees que, al llarg de la història, s'han servit una de l'altra pels seus objectius individuals. En el cas de la fotografia publicitària, el seu propòsit fonamental ha ... -
Sofà-Llit: Creació d’una sitcom i escriptura del guió del capítol pilot
(2021)L’objectiu del projecte és crear una sitcom sobre joves i escriure el guió literari del capítol pilot. Amb aquest treball s’aconsegueix, aprendre les característiques del format de la sitcom, conèixer ... -
Creación de una Biblia de animación: Basada en la historia samurái japonesa, en formato de serie anime
(2021)Aquest projecte es basa en la creació i desenvolupament d'una bíblia d'animació, fonamentada en el format anime, tenint com a base la història i art tradicional japonès. Per a la seva elaboració es ... -
Innovació de la memòria audiovisual de Sant Just Desvern
(2021)Aquest projecte mostra el procés d’ideació i creació d’una plataforma per adaptar la memòria audiovisual del municipi de Sant Just Desvern a les noves tecnologies. Per a fer-ho es realitza una ... -
Twicth, el futuro del contenido en vivo: Elaboración de un documental interactivo
(2021)El present treball té com a objectiu l'elaboració d'un documental interactiu centrat en la plataforma de contingut en viu Twitch.tv. En primer lloc s'ha realitzat una anàlisi envers la plataforma i ... -
Realització d´un espot publicitari com acció transmèdia
(2021)Aquest treball de fi de grau té com objectiu principal l`elaboració d´un producte audiovisual transmèdia per tal de donar a conèixer la nacra (Pinna nobilis) i la situació que presenta actualment (en ... -
Metodología para el desarrollo de productos inteligentes
(2021)En aquest projecte es marca com a objectiu el disseny i implementació d’una metodologia per al desenvolupament de productes intel·ligents, realitzant una matriu per poder identificar i classificar les ... -
Disseny d'un permeàmetre per al laboratori del sincrotró ALBA
(2021)En el present treball es realitza el disseny d’un permeàmetre per al laboratori de mesures magnètiques del sincrotró ALBA. A partir d’un estudi exhaustiu de l’estat de l’art dels permeàmetres es proposen ... -
Desenvolupament d'un model de detecció d'anomalies per a instal·lacions fotovoltaiques
(2021)El present treball pretén enfocar cap al manteniment predictiu de les instal·lacions fotovoltaiques, dins el marc de l’IIOT, creant un mòdul de detecció d’anomalies. Utilitzant un model predictiu de ... -
Disseny de sistema de transport d'aigua sanitària a una petita població
(2021)En aquest projecte, l’objectiu principal ha consistit en el disseny d’una xarxa hidràulica d’una regió d’un poble mitjançant el software Epanet. S’ha realitzat un model de xarxa, un cop estudiat el ... -
Desenvolupament d'un sistema de gestió per una empresa de transport de mercaderies
(2021)L’objectiu d’aquest projecte és el de desenvolupar un sistema de gestió per una empresa de transports de mercaderies per carreters per tal que puguin fer les dues coses, gestionar els seus viatges i ... -
Concerts
(2021)Aquest projecte té com a objectiu el desenvolupament d'una aplicació mòbil i un dashboard de gestió per artistes que els hi permeti gestionar concerts i festivals musicals. Els usuaris, des de l’aplicació ... -
Automatització de xarxes
(2021)La complexitat i dimensions de les xarxes d’avui en dia de moltes organitzacions està incrementant cada dia més, ja sigui perquè la societat va cap a un món més digital o perquè les organitzacions ... -
Diseño de un motor de combustión interna para una moto de competición
(2021)En aquest treball es presenta el disseny d’un motor de combustió interna per una motocicleta de competició, enfocat al xassís de la motocicleta de l’equip Bytemaster Tecnocampus Racing Team dissenyat ... -
Actualització del control automàtic d'una perforadora de bandes
(2021)El projecte tracta de millorar l’automatització ja existent de la màquina PAF-200 del client Ermengineering Belting Fabrication Equipment, dedicada a la perforació de bandes per a cintes transportadores. ... -
Simulacions amb control predictiu en un convertidor multinivell NPC
(2021)Aquest projecte estudia l’aplicació d’un control predictiu basat en model (MPC) en diferents configuracions de convertidor NPC de tres nivells connectat a xarxa. Començant amb la modelització del ... -
Control d'un automat mitjançant l'ús d'un Eye Tracker
(2021)En aquest projecte, s’ha realitzat una aplicació de control d’un robot col·laboratiu a partir del moviment ocular d’un usuari respecte el monitor d’un ordinador, mitjançant el dispositiu Tobii Pro ... -
Diseño de un molde de fundición de aluminio y su sistema de refrigeración mediante CFD
(2021)Aquest projecte és un primer pas per a l'estudi de la simulació computacional de dinàmica de fluids (CFD) aplicat a un motlle on el procés de fosa a alta pressió (HPDC) és present. El projecte comença ...