Browsing Escola Superior Politècnica by Title
Now showing items 518-537 of 863
-
Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike
(2021)Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc ... -
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ... -
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
(2021)La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples ... -
Implementación de un prototipo basado en la ambientación dinámica sonora
(2021)Aquest projecte es basa en la creació d’un prototip de videojoc utilitzant Unity centrat en diferents mecàniques que girin entorn a un sistema d’ambientació sonora dinàmica, documentada prèviament ... -
Implementación de una inteligencia artificial basada en utilidad en Unity Engine
(2021)Una llibreria acompanyada d’una interfície gràfica que permet la creació i edició d’intel·ligència artificial basada en utilitat a UnityEngine. Al llarg d’aquest treball s’exposen els conceptes teòrics ... -
Implementación de una solución de Diskless Workstations para empresas
(2022)Aquest projecte se centra en el desenvolupament d'una solució integral que permeti a augmentar l'eficiència energètica, disminuir la despesa en manteniment, i augmentar la fiabilitat dels ordinadors ... -
Implementation of a vulnerability analysis service of public hosts with SaaS modality
(2022)Actualment gairebé totes les empreses basen els seus models de negoci en aplicacions web i serveis en línia. Aquests serveis són públics per a tothom, inclosos els agents maliciosos que poden atacar ... -
Incorporación de computación afectiva en el diseño de interfaces de usuario
(2022)En aquest projecte s'ha creat una guia adreçada a tots els desenvolupadors per introduir funcionalitats relacionades amb la computació afectiva. La memòria juntament amb la guia i les diferents maquetes ... -
Innovació de la memòria audiovisual de Sant Just Desvern
(2021)Aquest projecte mostra el procés d’ideació i creació d’una plataforma per adaptar la memòria audiovisual del municipi de Sant Just Desvern a les noves tecnologies. Per a fer-ho es realitza una ... -
Inside: Explorando el impacto de las redes sociales en la autoestima y los trastornos mentales a través de la fotografía
(2023)En la societat actual, les xarxes socials han adquirit un paper predominant com a eina de comunicació, permetent a les persones compartir, informar i difondre informació dirigida a audiències específiques. ... -
Intelligent Robot
(2022-06)The aim of this Final Thesis Project is to shed some light on the utility of implementing userfriendly robot assistants in the everyday world, accessible to the population, in terms of cost and simplicity ... -
"Isla Bonita": creació d’un guió de ficció basat en fets reals. La representació de la catàstrofe en la ficció
(2022-06)Isla Bonita: Creació d’un guió de ficció basat en fets reals, és un projecte dedicat en la realització d’un guió cinematogràfic inspirat en els esdeveniments del 19 de setembre de 2021 que van tenir ...