Listando Departament de Tecnologia por título
Mostrando ítems 208-227 de 863
-
Creación de imágen de marca para la ciudad de Santa Coloma de Santa Coloma de Gramanet
(2022-06)Aquest treball neix de la necessitat d'oferir una nova imatge de la Ciutat de Santa Coloma de Gramenet. D'oferir als seus habitants un element identificatiu que els faci sentir orgullosos de la seva ... -
Creación de la banda sonora de un videojuego
(2022-06)En aquest projecte, es duu a terme el desenvolupament, la composició i la producció d’una peça musical del gènere chiptune, que formarà part de la banda sonora del videojoc Soccer Legends. Aquest ... -
Creación de la banda sonora para un documental de montaña
(2021)En el present treball es busca la manera de fer una banda sonora específica per a un documental de muntanya, on salin representats diversos esports que practica una protagonista a La Cerdanya. A partir ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Creación de Personajes 3D con inspiración en el Mito de Heracles y los 12 Trabajos
(2022)La mitologia grega és una temàtica que ha estat tractada repetidament en l'àmbit del videojoc com una cosa cèntrica i estètica. Aquest treball tracta de produir un set de 5 personatges 3D per a videojocs ... -
Creación de un 4X por turnos simultáneos para móvil
(2022)Els videojocs del gènere de l'estratègia han estat desplaçats a un nínxol al llarg dels anys. El subgènere dels 4X (Explore, Expand, Exploit and Exterminate) són jocs especialment complexos que ... -
Creación de un anuncio publicitario mediante audio binaural
(2020)Aquest treball tracta sobre l’àudio binaural. Del seu origen, de les tècniques utilitzades per la seva creació, de les seves aplicacions i del seu potencial per a la seva implementació en l’actualitat. ... -
Creación de un decálogo para el diseño y desarrollo de niveles musicales
(2022)Molts títols independents han dirigit els seus esforços a dissenyar videojocs en què la música exerceix com a punt neuràlgic de l'experiència de joc. Com que és un paradigma de disseny experimental i ... -
Creación de un entorno: La casa japonesa en tiempos de Edo y el Ukiyo-e
(2021)La proposta de treball consisteix en la creació d’una experiència 3D sobre el període Edo que mostra una casa i els elements característics de l’art per excel·lència de l’època, el ukiyo-e. Mitjançant ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ... -
Creación de un prototipo de serious game sobre la gestión de diabetes tipo 1
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball va ser dissenyar i prototipar un serious game per a dispositius mòbils Android que expliqués com és la gestió d'un cas de diabetis mellitus tipus 1. Per fer-ho, es ... -
Creación de un serious game en realidad virtual para la formación en prevención de riesgos laborales de trabajadores de la construcción
(2022)Aquest projecte té com a fi el desenvolupament d'un videojoc serious game per a la formació de treballadors recent incorporats al sector de la construcció. Per això és fonamental fer un estudi sobre la ... -
Creación de un videojuego de mánager online de un club deportivo
(2022)En aquest treball s'explora la plataforma PlayFab que permet la creació d'un videojoc en línia en el motor de Unity. Per això, es duu a terme la investigació del desenvolupament de diferents jocs de ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ... -
Creación de una Biblia de animación: Basada en la historia samurái japonesa, en formato de serie anime
(2021)Aquest projecte es basa en la creació i desenvolupament d'una bíblia d'animació, fonamentada en el format anime, tenint com a base la història i art tradicional japonès. Per a la seva elaboració es ... -
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ... -
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ...