Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSalvatierra Joya, Marina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-10-29T14:27:50Z
dc.date.available2021-10-29T14:27:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1685
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractEl present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al seu torn, identificar possibles diferències culturals, utilitzant per a això dues mostres de diferent cultura, coreana i espanyola. El treball també avalua l’efecte de marc atribut en el comportament del consumidor espanyol. Utilitzant les dades recollides a través d'una enquesta i un experiment, s'ha conclòs que la gratuïtat té efecte en les dues mostres i que aquesta afecta en major mesura a la mostra coreana quan el benefici es presenta sota un mantell abstracte, i a l'espanyola quan és possible extreure el càlcul exacte del benefici. L'experiment per analitzar el marc atribut mostra que aquest no té efecte en els consumidors espanyols, aquests es guien per les seves preferències personals.ca
dc.format.extent70 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherConsum, cost zero, efecte marcca
dc.titleEl estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españolesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir