Show simple item record

dc.contributor.authorBasco Castrillón, Alejandro
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-10-15T14:22:51Z
dc.date.available2021-10-15T14:22:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1630
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLa música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha estudiat la predisposició dels individus a rebre publicitat amb música no popular. L'objectiu d'aquesta investigació és indagar en la predisposició dels joves universitaris de rebre publicitat que incorpori música del seu gust depenent de la no convencionalitat dels seus gustos musicals. Els resultats mostren que hi ha predisposició a prestar més atenció davant música de preferència de l'usuari, i que la foscor musical té importància a l'hora de rebre publicitat amb música.ca
dc.format.extent47 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherMúsica no popular, obscuritat musical, publicitat.ca
dc.titleLa música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidadca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorHernández Adell, Ismael


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint