La música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidad
Ver/Abrir
Autor/a
Basco Castrillón, Alejandro
Fecha de publicación
2021Resumen
La música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam
publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha
estudiat la predisposició dels individus a rebre publicitat amb música no popular.
L'objectiu d'aquesta investigació és indagar en la predisposició dels joves universitaris
de rebre publicitat que incorpori música del seu gust depenent de la no convencionalitat
dels seus gustos musicals. Els resultats mostren que hi ha predisposició a prestar més
atenció davant música de preferència de l'usuari, i que la foscor musical té importància
a l'hora de rebre publicitat amb música.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/