La música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidad
Visualitza/Obre
Autor/a
Basco Castrillón, Alejandro
Data de publicació
2021Resum
La música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam
publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha
estudiat la predisposició dels individus a rebre publicitat amb música no popular.
L'objectiu d'aquesta investigació és indagar en la predisposició dels joves universitaris
de rebre publicitat que incorpori música del seu gust depenent de la no convencionalitat
dels seus gustos musicals. Els resultats mostren que hi ha predisposició a prestar més
atenció davant música de preferència de l'usuari, i que la foscor musical té importància
a l'hora de rebre publicitat amb música.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/