Show simple item record

dc.contributorVinyals Mirabent, Sara
dc.creatorZanni Vázquez, Irene
dc.date2016
dc.date.accessioned2021-10-08T18:30:03Z
dc.date.available2021-10-08T18:30:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1513
dc.descriptionAquest projecte consisteix en un treball d’investigació sobre el món de la comunicació i la publicitat per conèixer quins són actualment els recursos més emprats i, sobretot, l’ús que fan dels estereotips. Concretament, aquest projecte es focalitza en l’anàlisi, a partir de la semiòtica, dels rols familiars de l’home i de la dona durant els dies del pare i de la mare, i el trencament d’aquests estereotips en la publicitat. De forma secundària també s’analitzen els estereotips de gènere. La investigació conclou amb una descripció dels estereotips de gènere promoguts durant els dies del pare i de la mare, i amb indicis per afirmar que el trencament dels estereotips només succeeix quan aquests són el valor diferencial de la campanya.
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Aspectes socials
dc.subjectAdvertising
dc.subjectComunicació, publicitat
dc.subjectPublicitat
dc.titleAnàlisi dels rols estereotípics en la publicitat
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint