Anàlisi dels rols estereotípics en la publicitat
Author
Zanni Vázquez, Irene
Other authors
Vinyals Mirabent, Sara
Publication date
2016Document Type
Bachelor thesis
Language
Catalan
Subjects and keywords
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Aspectes socials
Advertising
Comunicació, publicitat
Publicitat
Publisher
Universitat Politècnica de Catalunya
Note
Aquest projecte consisteix en un treball d’investigació sobre el món de la comunicació i la publicitat per conèixer quins són actualment els recursos més emprats i, sobretot, l’ús que fan dels estereotips. Concretament, aquest projecte es focalitza en l’anàlisi, a partir de la semiòtica, dels rols familiars de l’home i de la dona durant els dies del pare i de la mare, i el trencament d’aquests estereotips en la publicitat. De forma secundària també s’analitzen els estereotips de gènere. La investigació conclou amb una descripció dels estereotips de gènere promoguts durant els dies del pare i de la mare, i amb indicis per afirmar que el trencament dels estereotips només succeeix quan aquests són el valor diferencial de la campanya.
This item appears in the following Collection(s)
Rights
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
Open Access