Anàlisi dels rols estereotípics en la publicitat
Autor/a
Fecha de publicación
2016Tipo de documento
Bachelor thesis
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Aspectes socials
Advertising
Comunicació, publicitat
Publicitat
Publicado por
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
Aquest projecte consisteix en un treball d’investigació sobre el món de la comunicació i la publicitat per conèixer quins són actualment els recursos més emprats i, sobretot, l’ús que fan dels estereotips. Concretament, aquest projecte es focalitza en l’anàlisi, a partir de la semiòtica, dels rols familiars de l’home i de la dona durant els dies del pare i de la mare, i el trencament d’aquests estereotips en la publicitat. De forma secundària també s’analitzen els estereotips de gènere. La investigació conclou amb una descripció dels estereotips de gènere promoguts durant els dies del pare i de la mare, i amb indicis per afirmar que el trencament dels estereotips només succeeix quan aquests són el valor diferencial de la campanya.
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
Open Access

