Identitat corporativa d'Africa Innova
Author
De Bes Druguet, Guillem Kwame
Other authors
Vidal Peig, Teresa
Publication date
2013Document Type
Bachelor thesis
Language
Catalan
Subjects and keywords
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia
Corporate image
Business enterprises--Marketing
Marca
Imatge corporativa
Empreses-Màrqueting
Publisher
Universitat Politècnica de Catalunya
Note
Per a una empresa, organització, etc. és molt important la seva imatge corporativa i de marca. A continuació es descriu un projecte on s’ha creat el disseny corporatiu i el manual d’identitat d’una empresa ja existent, però molt jove.
L’objectiu del projecte és dissenyar la imatge corporativa d’una empresa social, Africa Innova. En aquest, s’ha dissenyat un manual d’identitat que dóna nom i personalitat a l’empresa. Els resultats obtinguts han construït un conjunt gràfic coherent, atractiu i representatiu de l’empresa.
This item appears in the following Collection(s)
Rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Open Access