Identitat corporativa d'Africa Innova
Visualitza/Obre
Autor/a
De Bes Druguet, Guillem Kwame
Altres autors/es
Vidal Peig, Teresa
Data de publicació
2013Tipus de document
Bachelor thesis
Llengua
Català
Matèries i paraules clau
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia
Corporate image
Business enterprises--Marketing
Marca
Imatge corporativa
Empreses-Màrqueting
Publicat per
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
Per a una empresa, organització, etc. és molt important la seva imatge corporativa i de marca. A continuació es descriu un projecte on s’ha creat el disseny corporatiu i el manual d’identitat d’una empresa ja existent, però molt jove.
L’objectiu del projecte és dissenyar la imatge corporativa d’una empresa social, Africa Innova. En aquest, s’ha dissenyat un manual d’identitat que dóna nom i personalitat a l’empresa. Els resultats obtinguts han construït un conjunt gràfic coherent, atractiu i representatiu de l’empresa.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Open Access