Identitat corporativa d'Africa Innova
Autor/a
Fecha de publicación
2013Tipo de documento
Bachelor thesis
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia
Corporate image
Business enterprises--Marketing
Marca
Imatge corporativa
Empreses-Màrqueting
Publicado por
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
Per a una empresa, organització, etc. és molt important la seva imatge corporativa i de marca. A continuació es descriu un projecte on s’ha creat el disseny corporatiu i el manual d’identitat d’una empresa ja existent, però molt jove.
L’objectiu del projecte és dissenyar la imatge corporativa d’una empresa social, Africa Innova. En aquest, s’ha dissenyat un manual d’identitat que dóna nom i personalitat a l’empresa. Els resultats obtinguts han construït un conjunt gràfic coherent, atractiu i representatiu de l’empresa.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Open Access