Listando por título
Mostrando ítems 770-789 de 1726
-
Event Builder: eventos para emprendedores
(2018)Aquest projecte es basa en la creació d'Event Builder, una nova organitzadora d'esdeveniments per a emprenedors fomentant i incorporant la innovació mitjançant noves metodologies, ... -
Ever S.L.: E-commerce de bisutería
(2021-06)El sector de la joieria cada vegada és més ampli i divers, juntament amb el món de l'ecommerce, de manera que l'objectiu principal d'aquest treball final és obrir pas a el món empresarial amb la creació ... -
Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual
(2018)La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ... -
Evolució generacional de les característiques d’un viatge de lluna de mel
(2023)El mercat de les llunes de mel és un dels sectors amb més creixement i evolució dins de la indústria turística, convertint-se en un element clau pels noucasats. Així doncs, aquest treball té com a ... -
Exercici físic com a tractament de les seqüeles en supervivents de càncer de mama
(2022)Antecedents: Les persones supervivents de càncer de mama, tot i haver superat la malaltia, pateixen les seqüeles produïdes pels tractaments d’aquesta. Algunes de les més comunes són: descens notable ... -
Existir és resistir. Documental autobiogràfic sobre el trauma d’una violació per part de la persona afectada i el seu entorn proper
(2022-06)Existir és resistir parteix d’una sensibilització i conscienciació social mitjançant la realització d’un documental autobiogràfic on s’exposa el trauma físic i psicològic que comporta una violació i ... -
Exoesqueletos para la recuperación de la marcha en personas con lesiones medulares incompletas: revisión sistemática
(2023)Objetivo: El presente TFG se centra en la evaluación de los efectos de los exoesqueletos en pacientes con lesiones medulares incompletas. El objetivo del estudio fue investigar la eficacia y seguridad ... -
Expectatives, components facilitadors i necessitats d’estudiants del grau en Infermeria vers l’ús de tecnología mòbil en entorns de pràctica clínica
(2023)Introducció: Els períodes de pràctiques externes són un dels moments clau per a la formació dels estudiants d'infermeria, on s'uneixen els coneixements teòrics i pràctics en un entorn real. En aquests ... -
Experimentació amb BCI (Brain Computer Interface)
(2018)Aquest projecte aprofundeix en l’estudi del BCI (Brain Computer Interface), implementant un exemple d’ús enfocat en la transformació d’una ona cerebral en un moviment mecànic. La motivació de la ... -
Experimentación con BCI (Brain Computer Interface)
(2020)En aquest projecte es pretén experimentar les nocions bàsiques del BCI (Brain Computer Interface) aconseguint moviment a un cotxe robot realitzat amb Arduino mitjançant ordres únicament realitzades a ... -
Explaining stock market returns: Evidence from the Dow Jones Industrial Average Index
(2021)Determinar què influeix en el preu de mercat de valors sempre ha atret l'atenció dels investigadors, específicament mitjançant la utilització d'índexs com el Dow Jones i l'S&P 500. Per explicar els ... -
Exploiting spectral and cepstral handwriting features on diagnosing Parkinson’s disease
(IEEE Access. 2021 Oct 22;(9):141599-141610, 2021-10-22)Parkinson’s disease (PD) is the second most frequent neurodegenerative disease associated with several motor symptoms, including alterations in handwriting, also known as PD dysgraphia. Several computerized ... -
Exploración de patrones de interacción para su uso en la web semántica
(Profesional de la Información. 2015 Dic 1;24(6):749-758, 2015-12-01)En los últimos años se han publicado múltiples propuestas de conjuntos de patrones de interacción aplicables al diseño y al desarrollo de interfaces web. Paralelamente, la web semántica (WS) mejora los ... -
Explorando la interactividad: Virtualización del clásico juego de mesa ¿Quién es quién?
(2023)Aquest projecte consisteix en la creació d'una aplicació mòbil del joc de taula tradicional "Qui és qui?". Ha estat dissenyat i desenvolupat per ser un reflex fidel del joc original, proporcionant als ... -
Exploring death and grief : Zen in Zadie Smith's the autograph man
(Brno Studies in English. 2020;46(2):281-296, 2020)This article analyses how Zadie Smith's The Autograph Man (2002) portrays the individual trauma of loss of Alex-Li Tandem, a Chinese-Jewish Englishman, who experiences prolonged grief after the death ... -
Expressió de la identitat no binària a través d'un àlbum musical: La pèrdua del gènere i la transformació del dol
(2023)Aquest treball sorgeix de la necessitat d’expressar l’experiència de la pèrdua de la identitat, tractada com un procés de dol, a través d’un àlbum musical dividit en tres fases: “Dolus”, “Duellum” i ... -
És la punció seca una tècnica efectiva per a reduir el grau d’espasticitat en pacients post-ictus?
(2023)OBJECTIU: Quantificar l'eficàcia de l’aplicació de la tècnica de punció seca (PS) en pacients amb ictus que han desenvolupat espasticitat muscular (SPCM) mitjançant l’avaluació d’aquesta través de ... -
Factors affecting time spent visiting heritage city areas
(Sustainability. 2018;10(6):1824, 2018-06-01)Urban tourism is growing fast, and in many cities visitor influx tends to concentrate in historic urban centers. When there are large numbers of visitors, deepening the knowledge on visitor time consumption ... -
Factors de bona i mala resposta en la teràpia amb Biofeedback en pacients amb defecació disinèrgica
(2023)Introducció: Els trastorns anorectals, en especial la disinèrgia defecatòria, tenen una alta prevalença dins la població i comporten elevats costos sanitaris i una disminució en la qualitat de vida de ...